Powitajcie Blurify

Jan
Jan
Content Specialist
Jagoda
Jagoda
Marketing Manager

Nadszedł wielki dzień! Bardzo się cieszymy, że możemy już oficjalnie podzielić się efektami zmian, jakie zaszły w Studio Software w ciągu ostatnich miesięcy. Na start zdradzimy, że to już ostatni raz, gdy użyliśmy nazwy Studio Software…

Tak, przeszliśmy kompleksowy rebranding! Tym samym rozpoczynamy kolejny rozdział w naszej historii. Rozdział wypełniony nowymi, ambitnymi planami, poparty ugruntowaną pozycją na rynku i nieustannym rozwojem. Poznaj historię naszego rebrandingu.

Stało się! Studio Software oficjalnie zmienia się w Blurify

Rebranding rodził się w naszych głowach od dłuższego czasu. Jako coraz większa, stale rozwijająca się organizacja wiedzieliśmy, że odświeżenie identyfikacji to kolejny etap rozwoju, który pozwoli nam nie tylko zachować spójność, ale również napędzi nasze dalsze działania.

Dotychczasowa identyfikacja częściowo nas ograniczała, a także nie korespondowała z obecnymi założeniami, celami i planami, które obejmują ekspansję na nowe sektory i rynki. Na przestrzeni lat znacznie poszerzyliśmy nasze kompetencje w konkretnych branżach. Co więcej, dzięki temu, że od samego początku stawialiśmy na długofalowe relacje, obecnie funkcjonujemy jako partner biznesowo-technologiczny dla naszych klientów.

Mamy bardzo silny zespół, który cały czas się poszerza wachlarz swoich kompetencji. Wszystkie te elementy pozwoliły nam określić jasne cele i obrać konkretny kierunek rozwoju, czego odzwierciedleniem jest nasza nowa identyfikacja. Główne cele, które przyświecały nam przy procesie rebrandingu to:

  • zmiana nazwy firmy na mniej generyczną, rozpoznawalną na rynkach zagranicznych;
  • zachowanie spójności pomiędzy logo, nazwą i całą identyfikacją wizualną;
  • zadbanie o wzmocnienie profesjonalnego charakteru nowego wizerunku;
  • decyzja o głównych kolorach brandowych;
  • zachowanie spójności we wszystkich materiałach.

Kulisy zmian

Zapoczątkowany kilka tygodni temu proces zmian zaprowadził nas do punktu, w którym wiemy, że Blurify zdecydowanie trafniej i pełniej symbolizuje naszą markę i jej tożsamość. Wierzymy, że jest uwieńczeniem naszego doświadczenia, specjalizacji, sposobu pracy oraz wartości wzmacnianych w zespole. Nowa nazwa oraz elementy wizualne to dla nas zdecydowany krok w przód.

Zgodnie z naszym nowym hasłem „Software Solutions for Tomorrow”, odważnie patrzymy w przyszłość i rozszerzamy działalność na kolejne rynki i sektory.

Doprecyzowaliśmy również zakres naszych usług i specjalizacji – tworzymy produkty zgodnie z określonymi wymogami prawnymi i dostosowujemy je w pełni do takich regulacji. Nowa nazwa jest połączeniem słów “blur” (rozmyć) i “amplify” (wzmacniać), co symbolizuje szerokie doświadczenie w zakresie ochrony wrażliwych danych i wdrażania strategii bezpieczeństwa podczas tworzenia aplikacji.

Sektory, w których rozszerzamy naszą specjalizację, to przede wszystkim EdTech, HealthTech oraz iGaming (w szczególności przy projektach zagranicznych). 

Wybór sektorów nie był dziełem przypadku, a jest wynikiem wcześniej zrealizowanych projektów. Skupiliśmy się na obszarach przy których pracowaliśmy, zdobyliśmy dużą wiedzę biznesową i które po prostu lubimy.

 

W efekcie możemy świadczyć nasze usługi nie jako generyczny software house, ale bardziej – doradca i partner biznesowy, który doskonale orientuje się w poszczególnych regulacjach obowiązujących w danej branży.

Nasz wewnętrzny zespół, składający się z specjalistów ds. marketingu oraz UI designerów, opracował cały projekt. Tworząc logo oraz całokształt identyfikacji, skupiliśmy się na każdym, nawet najmniejszym detalu.

 

Identyfikacja wizualna Blurify – nowa odsłona

Zmieniona nazwa i logo to tylko początek rewolucji. Aby odpowiednio odświeżyć nasz wizerunek i zachować spójność wszystkich materiałów, zmiany objęły również całą naszą identyfikacją wizualną, co widoczne jest zarówno na naszej stronie, social mediach, jak i wszystkich materiałach marketingowych.

W trakcie prac nad logo koncentrowaliśmy się głównie na stworzeniu wyrazistego i mocnego znaku. Postawiliśmy więc na prostotę geometrycznej formy sygnetu logo w formie litery “b”, którą zestawiliśmy z groteskowym fontem. Wybrany krój pisma — przez wzgląd na swój charakter — świetnie nadaje się do stosowania w tematach związanych z zaawansowanymi technologiami (IT). Co więcej, sygnet otrzymał elementy rozmycia, co bezpośrednio nawiązuje do nazwy marki oraz jej specjalizacji. Na samym końcu do liter, które wykorzystaliśmy w znaku, dodaliśmy kilka elementów wyróżniających je od ich podstawowej wersji, aby dodatkowo podkreślić indywidualizm oraz unikalność nowej marki – powiedział Bartek Klamka, Designer w Blurify.

Początki naszej firmy, czyli jak to wszystko się zaczęło

Zaczynaliśmy jako Studio Software w 2015. Założyciele, Karol i Adam, otworzyli wtedy pierwsze biuro we Wrocławiu. Dzięki mądrym decyzjom biznesowym, w tym rozszerzeniu naszych usług i wyznaczeniu klarownych celów na przyszłość, zaczęliśmy się dynamicznie rozwijać.

Po 8 latach działalności nie przypominamy już firmy z 2015 roku. Mamy na pokładzie ponad 50 osób, które tworzą zgrany i profesjonalny zespół specjalistów. Zrealizowaliśmy już 45 projektów, współpracując z wieloma znanymi markami w Polsce i zagranicą (przykładowo WSiP, Vemcon, Raczkowski, Wago, Goplana, Vorwerk).

Posiadamy sprawdzony i przemyślany proces tworzenia produktów cyfrowych, w oparciu o który stworzyliśmy wiele aplikacji od A do Z. Na naszym koncie znajduje się kilka nagród i certyfikatów, które podkreślają zdobyte doświadczenie i są gwarantem jakości. Trzy lata z rzędu otrzymaliśmy prestiżową nagrodę Clutch dla najlepszych developerów, a w zeszłym roku nagrodę Gazele Biznesu.

Posiadamy również certyfikaty AWS potwierdzające wiedzę z zakresu wdrażania skalowalnych rozwiązań chmurowych.

Lecimy dalej!

Rebranding dodał nam skrzydeł i umocnił dotychczasowe założenia. Mimo tak kompleksowych zmian, nie zmienia się nasze podejście do projektów i klientów. Nadal stawiamy i będziemy stawiać na efektywną komunikację, która pozwala nam realizować potrzeby klientów. Jesteśmy gotowi na kolejne wyzwania!

Podobne artykuły
2 lutego 2024
Diamenty Forbesa: Blurify wśród najlepszych firm w Polsce
Mamy to! Zostaliśmy wyróżnieni w 16. edycji rankingu Diamentów Forbesa. To ogromne osiągnięcie, które pokazuje,…
Czytaj więcej
11 czerwca 2024
Tworzenie aplikacji na Androida w React Native
React Native jest jednym z najpopularniejszych frameworków do tworzenia aplikacji mobilnych. Według danych dostarczonych przez…
Czytaj więcej
12 września 2019
Integracja zespołu — dlaczego eventy firmowe są dla nas ważne
Pogoda za oknem nie rozpieszcza, więc wracamy myślami do wakacji i naszego wyjazdu integracyjnego. To…
Czytaj więcej