SpotApp – Aplikacja webowa dla największego wydawnictwa edukacyjnego w Polsce
SpotApp to aplikacja zbudowana dla WSiP — jednego z najważniejszych wydawnictw edukacyjnych w Polsce. Klient działa nieprzerwanie od 1945 roku i nadal się rozwija. Ma na swoim koncie miliony wydrukowanych podręczników.
W 2011 r. portal WSiP staje się rozbudowaną platformą edukacyjną dla ucznia i portalem z materiałami dla nauczyciela. Obecnie strony WSiP odwiedza średnio 1,2 mln użytkowników miesięcznie, a z jednego z serwisów firmy (Uczę.pl) pobrano już aż 12 mln materiałów edukacyjnych.
![hero](https://blurify.pl/wp-content/uploads/sites/7/hero-5.png)
![hero_mobile](https://blurify.pl/wp-content/uploads/sites/7/hero_mobile.png)
Stworzenie aplikacji, która ułatwia pracę konsultantów edukacyjnych
Nasz klient potrzebował narzędzia ułatwiającego pracę konsultantów edukacyjnych i pracowników Telecentrum do pozyskiwania informacji od nauczycieli za pomocą ankiet. Do tej pory każdy konsultant wykonywał tę pracę ręcznie, w formie pisemnej, a następnie wprowadzał zgromadzone informacje do systemu.
Celem nowej aplikacji webowej było odciążenie pracowników od zbędnej papierologii oraz digitalizacja procesów. Naszym priorytetem było zbudowanie profesjonalnego produktu — początkowo wersji MVP z podstawowymi funkcjami, a następnie rozwijanie aplikacji o dalsze moduły.
![middle1](https://blurify.pl/wp-content/uploads/sites/7/middle1-2.png)
![middle 1](https://blurify.pl/wp-content/uploads/sites/7/middle-1.png)
![middle2](https://blurify.pl/wp-content/uploads/sites/7/middle2-2.png)
![middle2](https://blurify.pl/wp-content/uploads/sites/7/middle2-3.png)
Jak pomogliśmy klientowi osiągnąć cele biznesowe?
Korzystając z metodyki Scrum, stworzyliśmy aplikację webową SpotApp, której rozwój podzielony był na dwa etapy. Pierwszy z nich zakładał wdrożenie kluczowych funkcjonalności dla pracowników (MVP aplikacji) a następnie przetestowanie jej wśród odbiorców. Etap drugi obejmował stworzenie panelu administratora oraz dedykowanego modułu dla pracowników Telecentrum — Spotkania Centralne.
Aby sprostać wymaganiom projektowym, konieczne było zbudowanie stabilnego interfejsu łączącego nasze rozwiązanie z API z udostępnionym przez HubSpota. Wdrożenie tej integracji było dużym wyzwaniem, ponieważ wszystkie dane pobieramy z otoczenia Hubspota, natomiast samo API HubSpota narzucało nam pewne ograniczenia, którym na bieżąco staraliśmy się sprostać.
![bottom](https://blurify.pl/wp-content/uploads/sites/7/bottom-1.png)
![bottom](https://blurify.pl/wp-content/uploads/sites/7/bottom-2.png)
![Erik Kierr](https://blurify.pl/wp-content/uploads/sites/7/Erik-Kierr.jpeg)