RafBet – warsztaty kształtujące przyszłość inteligentnych zakładów sportowych
HedgeAI to innowacyjna platforma, która pozwala graczom na zwiększanie szans wygranej w zakładach sportowych. Projekt jest inicjatywą firmy RafBet, prężnie działającej w sektorze zakładów sportowych. Obecnie projekt wchodzi w kolejny etap rozwoju.


Inteligentna platforma zakładów sportowych RafBet
Naszym celem było stworzenie platformy mającej za zadanie przyciągnięcie zarówno początkujących, jak i zaawansowanych graczy. Klientowi zależało, aby jego produkt wyróżniał się na rynku i zainteresował inwestorów. Klient posiadał wstępną wizję produktu i potrzebował profesjonalnego wsparcia do jej doprecyzowania oraz przygotowania się do fazy rozwoju. Aby pomóc mu to osiągnąć, zorganizowaliśmy dedykowane warsztaty produktowe, na których dopracowaliśmy wizję i stworzyliśmy zaawansowany prototyp.


Od wizji do prototypu
Warsztaty produktowe odbyły się w formie zdalnej i odegrały kluczową rolę w przekształceniu wizji RafBet w zaawansowany prototyp. Z pomocą metody Event Storming przeanalizowaliśmy kluczowe procesy w aplikacji. Wśród nich znalazły się m.in. monitorowanie użytkowników, zarządzanie kontami, subskrypcjami, płatności czy profilami graczy. Z kolei Impact Mapping posłużył nam do zdefiniowania celów projektu. Po zakończeniu warsztatów klient otrzymał prototyp, przedstawiający całą logikę rozwiązania, a także gotową prezentację dla inwestorów. Zakres prac został uwieczniony na tablicy Miro, do której klient również otrzymał nieograniczony dostęp.
Dzień 1 – Impact Mapping
W pierwszym dniu zebraliśmy wstępne informacje oraz wymagania dotyczące kluczowych funkcjonalności. Zdefiniowaliśmy cele firmy oraz przeanalizowaliśmy ich wpływ na poszczególne funkcjonalności.
Dzień 2 – Dogłębna analiza platformy HedgeAI
Drugi dzień polegał na zmapowaniu logiki HedgeAI i innych funkcji, co pozwoliło nam zrozumieć wszystkie szczegóły i udoskonalić całą logikę rozwiązania.
Dzień 3 – Mapowanie procesów i zakończenie
W ostatnim dniu skoncentrowaliśmy się na zmapowaniu wszystkich unikalnych procesów w aplikacji. To pogłębiło nasze zrozumienie rozwiązania i jego funkcji. W efekcie stworzyliśmy kompleksowy prototyp rozwiązania, który był niezbędny do kolejnych faz rozwoju.