Fitme – Pierwsza siłownia online na świecie z możliwością komunikacji z trenerem
Case study
Fitme — pierwsza siłownia online na świecie z możliwością komunikacji z trenerem
- Health
- SaaS
- Web Apps
Fitme umożliwia dwukierunkową komunikację z trenerem podczas zajęć prowadzonych na żywo. Dedykowany system wideo zaimplementowany na platformie pozwala na prowadzenie zarówno treningów grupowych jak i indywidualnych. Wystarczy połączyć się z TV i kamerką, aby rozpocząć swój trening – użytkownicy uzyskują bezpośrednie połączenie video i audio z trenerem, który może ich obserwować, motywować i poprawiać błędy w trakcie ćwiczeń. Aplikacja pozwala na ćwiczenia gdziekolwiek jesteś!
+
5
zintegrowanych aplikacji zewnętrznych
+
10
rodzajów treningów
+
12
filtrów
Wyzwanie
Stworzenie pierwszej na świecie siłowni online
Celem projektu było stworzenie funkcjonalnej aplikacji dla osób, które chcą trenować w domu w warunkach zbliżonych do siłowni. Naszemu klientowi zależało, aby użytkownicy czuli się dokładnie tak jak na treningu grupowym. Dzięki transmisji na żywo trener może zobaczyć wszystkich uczestników zajęć, na bieżąco poprawić ich ewentualne błędy i rozmawiać z nimi.
Nasze rozwiązanie
Jak pomogliśmy Fitme osiągnąć cele biznesowe?
FITNESS TRAINING PLATFORM FOR B2C MARKET
Nasz zespół stworzył dedykowane oprogramowanie umożliwiające komunikację pomiędzy trenerem a ćwiczącym za pośrednictwem transmisji online w czasie rzeczywistym. Dostarczyliśmy rozwiązanie, które pozwoliło uniknąć opłat licencyjnych, a w dalszym ciągu zapewniało bardzo wysoką jakość obrazu wideo. Dodatkowo platforma wyposażona jest w szereg różnorodnych funkcji, które pozwalają użytkownikom nieustannie pracować nad swoją motywacją, odpowiednio planować ćwiczenia i trenować wydajnie.
Przeprowadzanie fazy Proof of Concept
Przygotowanie prototypów i kompleksowe zaprojektowanie całej aplikacji
Stworzenie funkcjonalnej aplikacji webowej
Stworzenie dedykowanego systemu audio-wideo
Zakres pracy
Kluczowe funkcjonalności
01.
Rozwiązanie do transmisji wideo na żywo
Dedykowany system audio-wideo oparty o WebRTC i Kurento Media Server.
02.
Integracja z Digital Ocean
Generator dynamicznych maszyn wirtualnych do obsługi ruchu na platformie.
03.
Integracja z Twilio Sendgrid
Możliwość informowania użytkowników o wszystkich działaniach na platformie: kluczowe informacje o treningach, nagrodach, postępach.
04.
Integracja z dostawcą płatności
Możliwość zakupu fitcoinów - dedykowanej waluty platformy.
05.
Moduł harmonogramu szkoleń
Tworzenie, edycja i zarządzanie harmonogramem szkoleń.
06.
Moduł księgowy dla trenerów
Rejestracja godzin pracy i rozliczenia z trenerami.