Euro-Tax – Dedykowane narzędzie do zbierania leadów i zarządzania kampaniami marketingowymi
eurotax-header_assets

Case study

Euro-Tax.pl — Dedykowane narzędzie do zbierania leadów i zarządzania kampaniami marketingowymi

  • Big Data
  • Web Apps
Aplikacja jest dedykowanym narzędziem pozwalającym na zarządzanie kampaniami online, edycję landing page’y w prosty i intuicyjny sposób, tworzenie A/B/X testów, a także automatyczny wybór lepszej wersji w celu optymalizacji kosztu konwersji.
eurotax-header_assets
+ 3 M
wizyt miesięcznie
+ 310 K
obsłużonych leadów
+ 160
rodzajów kampanii

Wyzwanie

Zarządzanie działaniami marketingowymi z poziomu jednej kompleksowej platformy

Celem naszego klienta było stworzenie dedykowanego systemu marketingowego do zarządzania leadami i landing page’ami z poziomu jednej platformy. Dzięki tworzeniu testów A/B, mierzeniu działań i stałym poprawianiu współczynnika konwersji firma mogła zwiększać swoje zyski.

Nasze rozwiązanie

Jak pomogliśmy Euro-Tax.pl osiągnąć cele biznesowe?

B2CMARKETING SOFTWARE

Dedykowany system marketingowy generuje zaawansowane statystyki (lead rate, filtrowanie, grupowanie po źródle lead’a, czy unikalnych wizytach). Dodatkowo aplikacja pozwala profilować treść, tj. dostosowywać content w zależności od np. źródła lead’a. System jest również zintegrowany z firmowym CRM, co znacząco przyspiesza proces wymiany informacji i pozwala na dodzwonienie się do klienta znacznie szybciej, dzięki czemu finalna konwersja jest jeszcze lepsza.

ZAKRES PRACY

Kluczowe funkcjonalności

01.
Integracja z CRMem przez protokół SOAP
Integracja z zewnętrznym systemem CRM, który umożliwia synchronizację w czasie rzeczywistym.
02.
Intuicyjny edytor kampanii
Zaawansowany i zindywidualizowany system zarządzania treścią zbudowany w języku JavaScript - umożliwia tworzenie nowych kampanii za pomocą zaledwie kilku kliknięć.
03.
Automatyczne dostosowanie treści
Treść jest automatycznie dostosowywana pod konkretnych odwiedzających (w zależności od źrodła leada - skąd pochodzi, czy z jakiego kanału sprzedaży korzystał).
04.
Konfiguracja Google Tag Managera
Zaawansowana konfiguracja Google Tag Managera - dziesiątki reguł wywołujących odpowiednie tagi, w tym piksele śledzące, piksele konwersji.
05.
Moduł statystyk
Możliwość analizy Big Data - system generuje zaawansowane statystyki na podstawie danych milionów odwiedzających (współczynniki leadów, filtrowanie i grupowanie według źródeł leadów, używanego urządzenia, współczynników konwersji).
06.
Integracja offline konwersji w Google Ads
Klienci, którzy przeszli do kolejnych etapów lejka sprzedażowego są automatycznie oznaczani w Google Ads, co pomaga obniżać stawki CPC i optymalizować kampanie.
euro-tax-header

Profesjonalne technologie

PHP / Angular / Microservices / Docker / JenkinsCI / DigitalOcean Cloud / MySQL